מתחם תצוגה: קיבוץ גליל ים, הרצליה.

09-9550595

בלוג

עמוד הבית / ראשי / התאמת ריהוט גן לבריכת שחייה

התאמת ריהוט גן לבריכת שחייה

התאמת ריהוט גן לבריכת שחייה

מה יש בבריכה שהופכת כל אחד למאושר באדם נדמה כי התשובה טמונה בהרגשת החופש שהבריכה מביאה איתה. ריהוט הפך לחלק בלתי נפרד מהבריכה ולכן חשוב מאד להתאים את הריהוט למראה הבריכה על מנת לראות מראה אחיד.

כל אחד מאיתנו חלם על בריכת שחייה יוקרתית כדי להראות לאחרים שהנה הגשמתי את החלום הבורגני ועכשיו אפשר ליהנות בבריכה עם כוס שמפניה ביד. היו אלה סדרות הטלוויזיה האמריקאיות שהביאו לחיינו את אשליית העושר שהוצגה על ידי בניית בריכה פרטית בבית. אמנם הזמנים השתנו והיום כל אחד יכול ליהנות מבריכה בבית, אך כדי להפוך את ההנאה למושלמת יש לשלב רהיטים. שילוב רהיטים בסביבת הבריכה יהפכו את המקום לקסום.

  איך להפוך את הבריכה לפנינה עיצובית?

חצר הבית אינה מקום הנועד אך ורק להשקות את העציצים אלא גם מקום בו אפשר לבלות בבריכה ולשכוח מהצרות, לשתות כוס יין וליהנות מהחיים הטובים. לפיכך, יש להשקיע בפריטי עיצוב שיאפשרו לנו לצאת מחוץ לבית אל הבריכה. היום כשיש בריכה פרטית בבית כבר אין צורך לצאת החוצה ולחפש אטרקציות שונות. הבריכה והריהוט מסביב מזמין להישאר וליהנות מכל מה שיש לבריכה להציע.

 כפי שכבר הבנתם, בריכה בבית הופכת את החיים ליפים יותר. חשבו על זה אין כמו לחזור מיום עבודה מפרך, למזוג כוס יין ולצלול לבריכה הפרטית בלי רעשים מסביב. בעזרת התייעצות עם בעלי מקצוע מתחום העיצוב ניתן להפוך את בריכת השחייה עם עיצוב בריכת פסיפס לפנינה עם עיצוב פסיפס תוך שימוש בריהוט חוץ מתאים מבחינת החומרים מהם הוא עשוי.

ישראל נחשבת למדינה בה יש קיץ רוב עונות השנה ולכן זה רק טבעי שהבריכה נחשבת למקום בו אנו מעבירים את הזמן הן בבילוי משפחתי הן בבילוי עם חברים. אירוח חברים או בני משפחה בסביבת הבריכה נחשבת לפעילות מהנה במיוחד מה שמעלה את השאלה- כיצד אפשר להפוך את הסביבה לנעימה יותר. התשובה היא באמצעות ריהוט גן מתאים אשר יהווה חלק בלתי נפרד מהבריכה.

חשיבות החומרים

כאמור, לריהוט סביב הבריכה יש משמעות רבה אבל כדי שיהיה ניתן ליהנות ממנו לאורך זמן רב יש חשיבות רבה להביא בחשבון את החומרים מהם עשויים הרהיטים, שכן יש משמעות לחומרים בסביבה רטובה כמו בריכה. בחירת ריהוט גן מעוצב לבריכה דומה לבחירת רכב, בדיוק שכפי שאתם משקיעים ברכב שלכם ובוחרים את הטוב ביותר, כך יש להשקיע בחצר הבית.

 סביבה רטובה כמו בריכה אינה יכולה לכלול חומרים שלא יחזיקו מעמד במקום בו יש מים רבים. לפיכך, כדאי לבחון את החומרים השונים לפני שמחליטים על שימוש בחומרים מסוימים.

כך למשל, ריהוט לעסקים עשוי להיות בעייתי לאורך זמן היות ומדובר בחומר הזקוק לטיפול קבוע. במידה ובכל זאת ההחלטה היא ללכת על עץ כדאי לבדוק האם מדובר בעץ  עמיד לנזקי מים על מנת שיהיה ניתן ליהנות ממראה יפה שלא ייהרס אחרי שימוש אחד.

עדכונים לגבי מבצעים קולקציות חדשות ועוד

אחת לחודש, ישירות למייל נעביר לכם עדכונים חמים מתחום עיצוב הגן, דילים למבצעים בלעדיים לחברים שלנו ועוד הפתעות

דילוג לתוכן