מתחם תצוגה: קיבוץ גליל ים, הרצליה.

09-9550595

בלוג

עמוד הבית / ראשי / איך בוחרים נדנדות לגינה?

איך בוחרים נדנדות לגינה?

איך בוחרים נדנדות לגינה?

נדנדה לגינה היא הפינוק האולטימטיבי – היא מעניקה לנו פינת חמד להירגע בה בסוף היום, לשבת יד ביד עם בן/בת הזוג, להקריא סיפור לילדים או להירדם ביום אביבי וחמים. כדי לקנות נדנדה מושלמת לגינה או למרפסת שלכם כדאי לדעת איך מזהים נדנדה איכותית ואיך לשלב אותה בעיצוב הכללי שלנו.

איך משלבים נדנדה בעיצוב הגינה שלנו?

כשאתם מחפשים נדנדה חדשה לגינה או למרפסת חשוב לזכור שנדנדה היא ריהוט משלים, היא צריכה להתאים לעיצוב הכללי של המרחב, לא להיות גדולה מידי ולא להשתלט על החלל. נדנדה לגינה צריכה להיות מזמינה, לפתות את מי שרואה אותה לשבת, להתנדנד קלות ולהירגע – היא פריט נוחות נהדר והיא חייבת להיראות נוחה ואסתטית. לפני שאתם ניגשים לחנויות חשוב למדוד את האזור בו תרצו להציב את הנדנדה, נדנדות גינה מגיעות במגוון גדלים וללא מדידות קשה לדעת אם הנדנדה 'תכנס' במקום שבו אתם רוצים להציב אותה.

איך בוחרים נדנדת גינה?

בחירת נדנדות גינה מתחילה באיכות חומר הגלם והעבודה, חשוב מאוד לוודא שהנדנדה שאתם רוכשים יוצרה מחומרים איכותיים ובשיטות ייצור מתקדמות. רמז גדול לאיכות העבודה הוא קווי הריתוך בחלקי המתכת, אם הם 'חלקים' אתם יכולים להיות בטוחים שמדובר בנדנדה שיוצרה תוך שימת דגש על עבודה איכותית. שיקולים נוספים בבחירת נדנדות גינה הם:

  • נוחות – בחרו נדנדה נוחה לישיבה, שכיבה ונדנוד קל. תוכלו לבחור בין נדנדות עם כריות ונדנדות ללא כריות לפי הטעם שלכם, זכרו שנדנדות גינה לא מיועדות לישיבה ממושכת, אם תשבו כמה דקות על הנדנדה הפוטנציאלית תוכלו לדעת אם היא נוחה לכם או לא.
  • עמידות – ריהוט גן באופן כללי חושב לבחור תוך שימת דגש על עמידות לשנים ארוכות. מומלץ לבחור ריהוט גן העשוי אלומיניום שאינו מחליד ועומד היטב בכל מזג אוויר וראטן (קש סינטטי) העשוי PVC עמיד וחזק או בד טקסטילן שגם הוא בד עמיד המתאים לריהוט חוץ.
  • בטיחות – נדנדות גינה חייבות להיות בטיחותיות במיוחד אם יש לכם ילדים קטנים שמתרוצצים בחצר. כשאתם בוחרים נדנדה וודאו שאין בה חלקים שיכולים לתפוס אצבעות או שיער, שמנגנון הנדנוד לא מאפשר תנועות חדות ושהנדנדה לא גבוהה מידי עבורכם.
  • משקל – מכיוון שנדנדות גינה למעשה תלויות באוויר יש להן הגבלת משקל וכדאי לשים לב לכמה אנשים יכולים לשבת על הנדנדה שלכם בלי להזיק לה.
  • תוספות – שימו לב לתוספות כמו גגון, כילה נגד יתושים, כריות נשלפות וכו'.

נדנדות גינה ליחיד

אם אתם רוצים להוסיף לגינה שלכם או למרפסת נדנדה מיוחדת או שאתם סובלים ממצוקת מקום כדאי לבחור בנדנדת גינה ליחיד. נדנדות גינה ליחיד אפשר למצוא במגוון עיצובים מיוחדים שישתלבו נהדר בכל גינה. בחירת נדנדת גן ליחיד לא שונה מבחירת נדנדות גדולות – שימו לב לחומרים מהם הנדנדה עשויה ואיכותם וודאו שהיא תעמוד היטב בפגעי מזג האוויר בקיץ ובחורף.

עדכונים לגבי מבצעים קולקציות חדשות ועוד

אחת לחודש, ישירות למייל נעביר לכם עדכונים חמים מתחום עיצוב הגן, דילים למבצעים בלעדיים לחברים שלנו ועוד הפתעות

דילוג לתוכן