מתחם תצוגה: קיבוץ גליל ים, הרצליה.

09-9550595

בלוג

עמוד הבית / ראשי / ריהוט גן אלומיניום בשילוב עץ

ריהוט גן אלומיניום בשילוב עץ

ריהוט גן אלומיניום בשילוב עץ

ריהוט גן אלומיניום בשילוב עץ בריהוט הגינה מאוד פופולארי, השידוך בין האלומיניום הקלאסי והאלגנטי לבין העץ החמים והכפרי יוצר עיצובים מרשימים. אם גם אתם הוקסמתם מהשילוב המיוחד שבין האלומיניום והעץ ושוקלים לשלב ריהוט מסוג זה בגינה או במרפסת שלכם כדאי להכיר קצת יותר את התכונות של החומרים הללו, מה היתרונות שלהם וכמובן – איך בוחרים הריהוט גן אלומיניום בשילוב עץ באיכות גבוהה.

ריהוט גן אלומיניום – כל היתרונות

אלומיניום (חמרן) היא מתכת המשמשת לייצור מגוון רחב מאוד של מוצרים ביתיים ותעשייתיים. התכונות הייחודיות של האלומיניום הופכים אותו לחומר המועדף לייצור פרופילי חלונות, צינורות, נייר אלומיניום לאפייה, ידיות, תכשיטים, סירים, פחיות שתייה ואפילו רכבים ומטוסים.

  • אלומיניום אינו מחליד – ריהוט גן אלומיניום יכול להיות חשוף ללחות גבוהה וגשם ללא חשש, הוא לא לעולם לא יחליד.
  • משקל – אלומיניום הוא חומר קל, הרבה יותר קל מברזל או עץ מלא כך שאין קושי להזיזו.
  • חום וקור – אלומיניום יכול לעמוד בטמפרטורות גבוהות או נמוכות במיוחד בלי להתעוות.
  • עמידות – אלומיניום איכותי עמיד מפני מכות, שריטות ונפילות.
  • עיצוב – מכיוון שאלומיניום קל מאוד לעיבוד, ניתן לייצר ממנו ריהוט גן בעיצובים מגוונים מאוד.
  • ניקיון – אלומיניום ניתן לנקות בקלות עם מים ומעט סבון, אין צורך בתחזוקה מורכבת.

בחירת ריהוט גן אלומיניום איכותי

כדי ליהנות מכל היתרונות של ריהוט גן אלומיניום חשוב לבחור בריהוט איכותי. איכותו של ריהוט הגן נמדדת על ידי שני פרמטרים עיקריים – עובי האלומיניום ואיכות הצביעה. לרוב עובי המוטות של ריהוט גן מאלומיניום מתחיל ב-0.6 מ"מ ויכול להגיע גם ל-2.2 מ"מ. ככל שעובי המוטות עולה כך הרהיט עמיד וחזק יותר.

תהליך הצביעה של האלומיניום משפיע גם הוא על איכותו. איכות הצביעה הגבוהה ביותר מתקבלת בתהליך של צביעה בתנור בצבע אפוקסי. צביעה איכותית מבטיחה שהרהיט לא יתקלף ולא ייסדק.

אחד הרמזים הטובים ביותר לריהוט גן אלומיניום איכותי הוא העדר סימני ריתוך ב'תפרים' של מוטות האלומיניום. אם המוטות מרותכים בצורה 'חלקה' אתם יכולים להיות בטוחים שמדובר בעבודה מקצועית והריהוט שלכם אכן עשוי היטב.

איכות העץ בריהוט הגינה

סוגי עץ שונים משמשים לייצור ריהוט גן מעץ כאשר לכל אחד תכונות המאפיינות אותו. הנפוצים הם אקליפטוס, טיק, קווילה, רד בלאו, איפאה ועוד. איכות העץ נמדדת על פי צפיפות הסיבים וכמות השמן הטבעי שהעץ מפריש. ככל שאלו גבוהים יותר כך איכותו של העץ טובה יותר. ריהוט גן מעץ איכותי הוא ריהוט שעבר תהליך של שימון העוזר לו להיות עמיד לפגעי מזג האוויר.

תחזוקת ריהוט גן אלומיניום בשילוב עץ

ריהוט גן אלומיניום לא דורש תחזוקה מיוחדת מלבד ניקיון במים ומעט סבון. חלקי העץ לאומת זאת זקוקים לשימון אחת למספר חודשים עד שנה בהתאם לסוג העץ ואיכותו.

עדכונים לגבי מבצעים קולקציות חדשות ועוד

אחת לחודש, ישירות למייל נעביר לכם עדכונים חמים מתחום עיצוב הגן, דילים למבצעים בלעדיים לחברים שלנו ועוד הפתעות

דילוג לתוכן